torsdag 8 december 2011

Fakking sagan om ringen...........

Kan ju blogga en tredje gång för idag då innan jag går och lägger mig.
När jag kom hem hade jag med mig briocher och ett strååååland hummör. Och vad är tacken???? JO, blir tvingad o se på Sagan om Ringen.
En av världens sämsta filmer. Oavsett hur många jävla Oscar den har vunnit.
Och helt ärligt, Madde, tror inte du heller tycker dne är så bra. Och inte Katta heller. I alla fall inte när hon ser med Madde.
Jag har nog hört Madde fråga "Men vad händer nu? Är inte han död? Dog han nu?" kanske... 10 gånger sen jag kom hem?
Det är bara att insé, Mean Girls är mer din film!! Låt smartisar som katta kolla på Oscars-filmer! inget att skämmas för!!!

Nu till nåt annat. Vi har fått in julegåver och julekaker på jobbet nu. Ganska frestande...

Men den här.. fyfaan asså... blev helt överlycklig när jag såg den o trodde det va en fetstor marsipangris. Men det va inte marsipan. Det var "kakemann" och det smakade som blött papper. Ganska exakt blött papper med choklad. 

Fr v. (högst upp) Gelékaker (tydligen vanligt i Norge, inte smakat), Hasselnötskross med maräng och choklad och hasselnötskross med maräng. MUMS?

Fint va????

Edit: Fick alldeles nyss bekräftat att det jag skrev stämmer så jävlajävla väl.
Madde frågar "Men vad hände nu?" Och katta får ett damputbrott.
1-0 till Elon!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar