fredag 9 december 2011

Fab!

Kanske världens tråkigaste väder ute just nu. Det regnade hela morgonen och nu kommer det typ slask-snö. Najs!!
Trots det skitjävla vädret så tog jag mig ner till SATS i morse och hade från början bara tänkt att köra 30 min kondition, men det slutade med att 30 min blev lite mer än en timme på cykel, crosstrainer och löpband... 670 kcal! Man får mycket energie av att äta nötter, choklad, brunost, nugatti och briocher hela dagarna ;)

På vägen hem pratade jag med mamma och fick veta en jätterolig grej som jag blev sjukt glad för :)
Sen kom jag hem, åt gröt och ägg och nu ska jag se på "Tjuvarnas jul" innan jag går till jobbet. 
Början inte förrän fem idag eftersom jag ska vara med och hjälpa till på ett julbord. Förra gången hade det varit rätt segt men det är ju kul med lite variation! Plus att jag får lite mer betalt för att jobba natt.. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar