onsdag 30 november 2011

Yeeeeiiijjjj!!!!!

Madde fick lön idag, CONGRAAATZZZ!!!!!:D:D
Och katta har fått ett nytt jobb, GRATTIIIIISSS!!!:d:d

Gick precis som jag trodde på jobbet idag, - great!!! Vi har också fått in nya syruper - kanel, pepparkaka och persika (till is-te). Den med pepparkakan smakade sjukt mycket pepparkaka!
Har även börjat spela wordfued på norska mot mina arbetskamrater... går inte sådär superbra...

I morgon är både jag och Madde lediga så då passar vi på att börja dagen med bodybalance och sedan åka in till Oslo för lite julhandel. Kommer bli hur mys som helst och ännu mer mys nu när hon fått en fetinglön!

Vet ni förresten att allt smör i butikerna är slut? Och det beror tydligen på att alla går på LCHF??
Men smör (alltså inte steksmör) har man väl bara till bröd? Och bröd innehåller ju svinmycket kolhydrater?
Ja jag kommer nog aldrig förstå mig på det här landet.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar