söndag 27 november 2011

Pictjörs

Här får ni bilder från de senaste dagarna. Tog en timma att ladda upp så titta noga!!!!

Madde o Katta på bion igår

I Norge har de verkligen dille på marsipan med choklad på. Inte mig emot!!!!;)

I morse när jag fick veta att det snöade i Sverige....

Adventsfrukosten!


Idag innan markanden!

Madde på marknaden

Glögg och isbanan

Belgiska våfflan <3



Låt er inte luras av dess läckra yttre!!!!

På Lilleströms station, fetaste granen jag sett!



Vår adventsljusstake :)

2 kommentarer:

  1. Jag vill också, ÄTA ALLT. Ta med hem, eller kanske inte

    SvaraRadera
  2. Haha Elion, minns du PL när vi skulle äta sånadär våfflor, var ju då vi kutade runt som galningar efter kontanter men löste det genom att köpa den finaste tändaren någonsin!

    FAN VAD JAG SAKNAR DIG!!!!!!!!!! <3

    SvaraRadera