söndag 13 november 2011

Bästa mami!

Har haft bästaste mammsen på besök sen i fredags. Har varit supermysigt och helgen har verkligen gått alldeles för fort!

Vi började i fredags med att gå på Köh Café efter att jag slutat och där bjöd jag mamma på supergott fika (som alltid när man är där, LIKE!!!). Sen gick vi på SATS för att gymma och basta lite innan vi gick och köpte take away-thai. Helt sjuuuuukt gott var det!!!
Efter maten hade vi nästan som julafton här hemma. Madde och jag satt böjda över väskan som mamma hade med jag och skrek för varenda ny sak vi fick  haha!
Mojito, Passoa, Minttu, massa tonfisk, olivolja, vita bönor, massa såser, kantareller, nötter och lite annat. Men bäst av allt, 2 KG GODIS!! AAAAAAAAAAAAAH!!!! Så ni kan ju tänka er vad vi gjort på kvällarna ;)

Igår började vi dagen med en sconesfrukost och åkte sedan in till Oslo för att shoppa och fika. Gjorde fina fynd och fikade smarrigt fika så dagen var väldigt lyckad! :D
När vi kom tillbaka till Lilleström så åt vi Indiskt. Supergott!!!!! Och det bästa med att äta med mamma är att hon aldrig äter upp allt så jag får alltid äta hennes mat också, tackaar! ;)

Idag har jag hunnit säga hej då till mamma, tagit en promenad, hälsat på Madde och slängt in en tvätt.
Känns trist att mamma åkt men vi ses ju snart igen, bara 5 veckor tills jag kommer och hälsar på er alla i Härnta!!:D

lite av vad jag hade ed mig hem i torsdags..

kanske 1/3 av allt godis!


var ju tvungen att fota slottet i oslo....;)


Middagen på Mirchi! NAM NAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar