söndag 13 november 2011

ajajajaj

Fan, fan, fan........... Att jag aldrig lär mig!!!!
Bad Madde köpa grädde så vi kunde göra kantarellsås (blev mer som kantarellsoppa...) och tänkte att nu har jag ju varit bra i magen ett tag så nu klarar jag säkert grädde.
HAH!!!!!!!!!!!!!
Så nu sitter jag här och vill typ spy och har sviiinont  magen. Yeeeiii...........

Det är förresten andra gången jag har hållt på att spy idag. Var på NIKE Get Fit! och herregud... Jag vet att jag brukar säga att det är jobbigt, men det här tar fan priset. Ville spy, dö, gråta, döda ledaren osv.. Men jag tog mig igenom (tack vare att jag stod på de vältränade tanterna(damerna + en kille)s sida. Hade jag stått med de andra tjejerna så hade jag aldrig kämpat på sådär haha! Förstår verkligen att alla här är så smala med tanke på de passen de har, OMG..!!!!

Nu ska jag se på 90210 och hoppas på att magontet går över, cjaaa!!!!

Men gott blev det iaf!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar