tisdag 15 november 2011

Nöjd!!

Eftersom jag är alldeles för rastlös för att sitta hemma en hel kväll så har jag nyss kommit hem från träningspass nummer två. Sats Energy!
Var rätt sliten när jag kom dit men fick hur mycket energie som helst av passet, det var skitroligt! :D Massa kondition och lite styrkeövningar. Lite som Friskispassen, fast jobbigare.
Det var dessutom en svensk tjej som hade passet! Blir alltid lika glad när jag får snacka svenska haha.. Även om  jag förstår i princip allt de norska säger nu, och de förstår mig, så är det så himla skönt att kunna prata snabbt (som jag alltid gör) och veta att den andra personen förstår vad jag menar och inte gör någon konstig missuppfattning ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan ligga i soffan, äta kvällsfika och kolla på barnfilmer (blir alltid såhär ot jul, kollar bara på barnfilmer och gamla julkalendrar! Och så är det för att jag har sett alla avsnitt av GG och 90210...) tills mina roomies kommer hem från jobben!

kyss & klem!!!


ärligt, hur bra är inte den här då?? Den såg jag förra året när jag hade hjärnskakning. Tack för den madde!
Närå
skoja
det va trappan på svenssons fel <3 och skornas och lite alkoholen kanske....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar