tisdag 8 november 2011

dancestep

Jag anser ändå att jag är en ganska tränad människa. Och att jag gått på ganska många grupptimmar så tror ändå att jag har hyffsat bra koordination.
Tydligen inte.

Jag har Aldrig. Varit. Sämre. På. Något. I. Hela. Mitt. Liv. ALDRIG!!!!!!
Jag hade svårt för Matte B och jag suger på sport, men inte ens på matte nationella eller på volleyboll/fotboll/handboll/hockeyplanen kände jag mig så vilsen.

När jag äntligen började komma på en rörelse så bytte de till en annan eller la till ett hopp eller en snurr, och ibland både ett hopp och en snurr.
Det värsta av allt var att jag var yngst av alla där och nästan ingen såg ut att vara under 40....

Tur att ledaren var supergullig iaf.. ;) Hon ville att jag skulle komma tillbaka fler gånger eftersom det alltid är svårt första gången. Eller så kanske det bara var en ursäkt för att alla skulle få nåt o skratta åt? Who knows????

Så nu lurar jag på om jag ska komma tillbaka och kämpa nästa vecka eller bara inse att Dancestep inte är min grej?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar