tisdag 20 mars 2012

PT-dags!

Idag var det dags för benpass med min PT.
Gick in för att dö och benen dog iaf.......

Körde utfall med högre vikter än jag nånsin haft förr, nordic hamstring (DÖDAR baksidorna), benböj med hopp i TRX (fyfaaaaaaaaaaan), en sorts ankelövning på bosuboll och avslutade med lite mage.
Gick 30 min på löpbandet och sedan var jag död kan jag säga!
Äggmackorna och gröten har nog aldrig smakat så gott....

Det som är så kul med PT är att man har någon som puschar en när man tror att man absolut inte klarar mer, någon som man vill impa på och visar en nya övningar!
Har tyvärr bara en gång kvar nu.. men bättre än ingen gång!!:)

För övrigt så fick jag besked idag om att jag klarat Naturkunskapen! Och inte bara klarat, fick VG dessutom!!!!!!!!!!!! Inte dåligt för en som fuskade sig/sov igenom hela nian nk och gick ut med knappt godkänt???;);)
Känns så sjuuukt bra att jag gjorde det, även om jag bara ville ge upp tusen gånger!


Tips från coachen, raka aldrig benen i för lite vatten... oavsett hur bråttom du har....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar