måndag 19 mars 2012

Mys med pappsen!

Idag gjorde jag Madde sällskap till jobbet och när jag kommer tillbaka till huset sitter det en liten filur utanför och väntar på mig. Gissa vem det var?
PAPPA!
Trodde vi skulle träffas i Oslo på eftermiddagen! Blev så chockad att jag inte visste vad jag skulle säga haha.

Vi åt frukost och gick sedan till tågstationen så åkte han till Oslo medan jag tränade innan jag mötte honom på hans hotell. Sedan gick vi till Aker brygge och Fridays och åt.
Var svingott och mysigt i vårsolen :) Vi åt buffalo wings, hamburgare och cappuchino-mocca-glass, MUMS!!!!

Har tyvärr inga bilder från idag, men det var supermysigt att få träffa pappa igen :) Ska ju träffa mamma på lördag så jag får träffa båda mina föräldrar den här veckan, wihoo :D

Nu ska jag och Madde se bb :) PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar