torsdag 15 mars 2012

Milen

Precis som jag trott hela veckan var det molnigt idag när jag vaknade......... Bara för att jag tänkt ta mig en långpromenad i solen! Och träningsvärk i låren och rumpan har jag också sen gårdagens benpass.. men det är ju iofs ganska skönt;)

Men, men, promenad blev det iaf, även om det fick bli utan sol. Och lite löpning på gruset, helt underbart att kunna springa lite ute :)!!! Men jag vill ha en skog eller åtminstonde en hyffsad grusväg att kunna springa långt på!

Jobbade kväll idag och precis när jag skulle gå till jobbet blev det såklart sol...

Var sjukt stilla idag = man blir trött och äter för att hålla uppe energien... Så nu är jag ganska mätt på bullar, scones mm. Lika bra det:D

Nu ska jag se BB och pröva en massagegrej jag fick låna av Nina på jobbet (TACK!). Har klagat på att jag har ont  i ryggen (även om det ofta är träningsvärk så har jag en del knutar o skit) så jag hoppas att det är bra!

Ni får en inspirationsbild idag! Puss o kraaaaaaaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar