torsdag 22 mars 2012

In love

Är helt galet, super, överförtjust, stört förälskad i att springa just nu! Eller i livet i allmänhet egentligen!
London till helgen!!!!!!!!
I början när jag ska springa så har jag aldrig någon lust, men efter 5-10 min vill jag bara springa, springa och springa. Underbar känsla!!!

Var på vinmonopolet idag (systemet) för första gången. Kände mig inte direkt hemma även om jag försökte verka världsvan.... Men tillslut hittade jag allt det jag behövde och när jag gick ut kände jag att nu behöver jag inte bli äldre! Har körkort och får gå på systemet, vad mer krävs??;)

Fick en lista av Nina på jobbet idag om hur mycket jag får ta med mig från tax-freen.. jag kommer gå lös hehe..

Men nu ska jag äta för jag dör snart av hunger :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar