torsdag 26 januari 2012

Mot Stockholm!!!!

Äntligen har jag jobbat klart mina 18 dagar. Fattar ni hur länge det är????? Och hur sliten jag känner mig just nu??
Men jag får skylla mig själv som är så pengakåt och inte vill säga nej när ja blir erbjuden jobb.. ;) Får förhoppningsvis en rätt fet lön i februari så hehe!

Internet i lägenheten har inte funkat och det har sugit sönder. Hoppas på att de fixar det tills jag kommer hem från Stockholm.

Just nu sitter jag på flygplatsen och väntar på att planet ska komma. Har köpt mig en ost-och-chilikorv och en farris så mig går det ingen nöd på! Fast jag är jäkligt sugen på att öppna mammas eller Daniels choklad som jag köpt med mig....

Ska bli himla skönt o komma bort lite och bli bortskämd med hotell och restaurangbesök! Mormor fyller 75 så i morgon ska hela släkten på restaurang och fira henne. Gullmormor fyller 75!


jag och mormor för 2 år sedan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar