måndag 16 januari 2012

Bodybalance med madmin

Idag har varit en otroligt bra dag. Faktiskt!!
Känns som att jag fått så sjukt mycket gjort??

Började med att jag vaknade och såg att jag fått ett sms av chefen som frågade om jag kunde jobba 11-17 idag.  Såklart jag kunde!! Är nog bara jag som blir glad av extrapass....
Vi har fått en praktikanttjej på jobbet som ska vara hos oss några dagar i veckan och hon var jättegullig :)

Efter jobbet stack jag och handlade och sedan gick jag till SATS. Märktes att det var måndag... Varenda konditionsmaskin var upptagen!!
Tillslut blev en trappmaskin ledig och sedan ett löpband så Madde och jag fick köra lite kondition innan det blev Bodybalance. Guuuud så härligt det var! Behövdes verkligen!

Efter passet träffade jag "min" PT och snackade lite snabbt om vad jag ville köra och guess what! Han är utbildad inom både TRX OCH kettlebells!!!! Så nu är jag så galet pepp att köra igång!! Blir nog i februari nån gång eftersom jag är rätt upptagen i januari..

När jag kom hem satte jag på en tvätt och såg en dammsugare nere i källaren. Så jag gick såklart och frågade grannarna om den användes och det gjorde den inte så vi fick låna den GRATIS så mycket vi ville. HALLELUJA nu kan vi äntligen ta ut julgranen!!!!!!!

1 kommentar:

  1. Hej Elin! Jag har svarat på din kommentar nu, angående London. Ursäkta att det tog så lång tid! Kram

    SvaraRadera