torsdag 12 januari 2012

Internet, wihoo!!!

Efter att ha varit utan internet både igår och i morse så känns livet helt underbart igen nu när det funkar. WIHOOO!!!
Igår hände det inte alls något speciellt men i morse var ag på den där PT-timmen och herregud.. Har redan fått träningsvärk i benen och rumpan och kunde knappt sätta mig på huk för att plocka upp en sak på jobbet idag. Fick sjukt bra övningar och äntligen pröva på TRX som jag velat testa så himla länge. Verkligen superbra träning, alla gym borde investera i en sån anläggning + tränare.
Adrian lyckades övertala mig att köpa PT-klipp också så när lönen kommer ska jag gå och köpa 3 timmar för 1200 kr.
Trots att det är mycket pengar känns dom väl investerade eftersom träning är något jag brinner för och att få träna med PT är lika mycket utbildning som träning för mig! Är sjukt pepp!!
Något som jag inte är så pepp för är att jobba kväll i morgon med... Var kanske 5 kunder sen klockan 7 idag (stänger 9)! Tur att jag har carro och massa bakvaror iaf! ;)

Nu ska jag läsa mina favoritbloggar och kolla på serier tills jag somnar. Ha det så braaa :)

Såhär såg jag ut igår när jag och Karin jobbade:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar