tisdag 3 januari 2012

Energy!!!

Har precis ätit ett asgott kvällsmål efter Energy-passet. Jag, Madde och Camilla (från jobbet) DOOOOG!! men helvete va kul det är, lätt det roligaste passet! Har typ längtat hela dagen haha!
Hoppas på massa träningsvärk i morgon...

Efter träningen så bokade jag in mig på PT-timme nästa vecka. Det är en ny PT som börjat på SATS och hade gratis provtimmar så då är det klart man passar på! Satt och snackade lite med honom efter träningen om träning och kost, så sjukt kul att snacka med någon som kan!!
Är iaf jäkligt taggad och funderar nästan på att köpa "PT-klippet" som var 12 veckor för 5000 kr.... Men det känns ju dock en aning onödigt att lägga ut de pengarna.. kanske nåt att önska sig i 20årspresent? *blinkblink*

1 kommentar:

  1. Fasen vad kul, jag vill också har PT!!! Fråga på och lär dig massor så kan du köra med mig då du kommer hem igen

    SvaraRadera