tisdag 10 januari 2012

Kvällsmål

Mitt favoritmål om dagen är utan tvekan kvällsmålet.
Det brukar vara frukosten men när man äter gröt varje dag och bara har 10 min på sig så är det inte lika kul längre.. Tacka vet jag hotellfrukost, NAM!
Iaf, tillbaka till kvällsmålet och även återhämtningsmålet. Naturell youghurt, banan, bär och nötter. SJUKT gott!!!

Idag följde Camilla från mitt jobb med mig på Energy och dog lite. Fyfan va jobbigt det passet är! Men så otroligt kul!!!! Alla som får chansen - TESTA!!
Fick åka med henne och hennes mamma hem sedan. Gissa om jag var glad??? Hade ingen lust att gå 1,5 km i massa minus när jag var helt dösvettig...

Måste klaga lite också. Min mage har fått tillbaka sina gamla "uppsvällningsproblem". Kul att jag hade svintajt tröja idag och byxor som satt åt. Kände mig väldigt snygg... Men jag får helt enkelt veerkligen försöka undvika laktosprodukter. Åt liite römme (typ creme fraiche) till middag och det var nog det som gjorde det. Kul!!

Nu ska jag äta upp och chilla framför nån film eller nåt. Lite besviken över att Gladiatorerna inte går att se härifrån... :(


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar