onsdag 17 oktober 2012

Supermegatired

Här är det en trött tjej som skriver. Tror alla sömnlösa nätter från Bali börjar göra sig påminda nu...

Idag vaknade vi inte förrän tjugo över elva och eftersom vi var tvungna att checka ut och äta frukost innan tolv så blev det en stressig morgon, men det gick!
Vi gick bort till Reaggee House (där vi bor nu) och checkade in. Sedan tog vi tunnelbanan en bit för att boka biljett till Perhentian på en nattbuss på fredag.
Därefter åkte vi tunnelbana till KLCC som är ett av Kuala Lumpurs största köpcenter, och ja, det var GIGANTISKT. Fast det var inte så bra affärer där, men jag hittade äntligen ett par springbyxor :) Och så fanns det en godisaffär (MED LÖSGODIS, har aldrig sett en så stor godisaffär förr, det fanns allt!!) och en frozenyyoughurtshop som vi gick nuts i. Mmmmm!!!!

Blev en biotur idag med, Hotel Transylvania, sjuuuukt rolig!! :D

Efter bion bestämde vi oss för att ta bussen tillbaka och efetr att ha väntat i 10 min på att den skulle gå och sedan åkt i 20 min är vi tillbaka på samma ställe igen... Så vi tar tunnelbanan och istället för att hoppa av där vi gick på så hoppar vi av på en som vi trodde var ännu närmare.
Det var den inte...

Vi fick ta tunnelbanan tillbaka till rätt station och då var jag så hungrig att jag ville dö. Vi gick tillbaka till världens bästa food court och åt den godaste måltiden hitils. För typ 15 kr! SÅ SJUKT GOTT!

Nu ska jag läsa och sen SOVA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar