lördag 6 oktober 2012

Monkey Forest

Igår åkte vi till Monkey Forest med två norska tjejer som vi lärt känna. Så jäkla coolt!! Det var typ en park med vilda apor i och så fick man köpa bananer och mata dom. Svinkul! Det var en liten bäbisapa som kom och bet på mitt armband, så SJUKT söt!!!!
De var värsta på och hoppade upp på axlarna och satt där och åt sina bananer haha.
Det var kul enda tills en apa bet mig svinhårt i huvudet och rev mig på kinden.. Då åkte vi hem..

På kvällen gick vi ut och jag och Sanna åkte till Seminyakk för att se Mike Snow. Hade kanske roligast i taxin på vägen dit för på klubben var det nästan bara balineser.. Så vi åkte tillbaka till Kuta och fortsatte festa där istället. Men det var ändå värt det, hade asroligt!!

Idag har vi varit på stranden, druckit starbucksfrappe och tagit massage.
Hon som masserade mig frågade om hon kunde gå på sängen (trodde jag), men hon menade min rygg så helt plötsligt hade jag en 40kilos Balines på ryggen. Tur man är stark ;)

Nu är jag och Sanna hungriga (som vanligt) så vi ska tjata på madde att sluta skypa (som vanligt) så vi kan äta och sen festa. Woopwoop!!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar