tisdag 2 oktober 2012

Jiggyjiggy

Surfing är underskattat! Ser så jäkla lätt ut men helvete va svårt det är!! Jag stod upp på brädan i max 2 sek i taget haha.. Men jag stod iaf upp och då räknas det tydligen! ;)
Madde var lite bättre än mig, några gånger till så är hon nog pro! Jag fick mest kallsupar haha.. Men det var kul!

Igår kväll åkte vi till en jättefin strand för att se solnedgången men eftersom vår taxichaufför körde vilse så missade vi den precis.. Lite surt men vafan, det kommer fler dagar!
Åt middag på stranden i sacosäckar och kollade på fyrverkerier innan vi åkte tillbaka hit och tog massage.
Taxiresan tillbaka var nog den roligaste jag nånsin varit med om. Skrattade typ konstant hela vägen, taxichaffisen var så jääääkla rolig haha!!
Han sjöng en sång som går typ "Jiggyjiggy massage, jiggyjiggy massage" och så var det nånting med small banana, chickensoup och massa annat konstigt haha.

Idag har vi bara legat på stranden (eller jag har mest badat för det har varit så sjukt varmt) och ikväll ska vi ut. Woopwoop!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar