torsdag 11 augusti 2011

tjenare blåggen!!!

Tänkte skriva att jag är svinit jäkla trött, men hur kul skulle det vara o läsa???
Så jag kan skriva om att jag snackat med min nya arbetsgivare idag och jag ska börja klockan 9.00 på torsdag, den 1 september. NAJS! Efter det kommer jag förmodligen att börja klockan sex... meeen det är väl bara o ställa om dygnet så ska säkert det också funka!

Tänkte lägga in en bild på hur jag ser ut på jobbet (eftersom alla tycker att det är så fula arbetskläder) men såklart har jag tappat bort sladden till mobilen. Så ni får helt enkelt klara er utan eller komma dit i morgon när jag jobbar! Sista dagen!!! Sedan ska jag ta en låååååååång sovmorgon på lördag...

Nä nu ska jag tjata på mamma om att laga middag eller göra den själv. Då blir det antingen gröt eller omelett och ingen av dem låter så jäkligt gott så det blir nog till o tjata på mammsen..

Jag och jullan på P&L, c u soon!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar