onsdag 31 augusti 2011

Frukost och trasig dator

Direkt efter att jag skrivit klart mitt blogginlägg igår föll min skärm framåt. Då hade det andra gångjärnet gått av också... KUL...
Så nu sitter jag med Kattas dator bakom min som ett stöd för att den inte ska ramla ihop. Så nu är ju den stora frågan:
Ska jag köpa en ny dator eller laga?

I Sverige försökte jag ju laga den men de hade inga delar och om de hade haft delar skulle det gått på 850 spänn. Tänk då här i Norge??? Så kanske lika bra att köpa eltejp och göra en provisorisk lagning tills jag har råd med en ny..? ;)

Har i alla fall sovit jättebra. Var sjukt kallt så fick klä på mig leggins och tröja innan jag gick och la mig, men sedan sov jag hur bra som helst!

Idag ska jag fixa norskt nummer, bankkonto, handla lite mat (och eltejp?), hälsa på Simba på stan (hej Orhan!!!), kanske gå ut och gå och så ska jag gå förbi SATS och kolla om jag och Katta kan få träna ikväll. Skulle vara svinkul att gå på något pass!


Gröt med kanel och lingonsylt, mmmmm!!!!

Nu ska jag ta tag i disken, cya!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar