tisdag 23 augusti 2011

en vecka!!!!!!!!!

En vecka! EN VECKA!
Om en vecka är jag i Norge!! Kan ni fatta hur fort tiden går???
Känns som att det nyss var midsommarafton och jag låg i soffan med nygipsad arm och tänkte "nä, jag ska fan hänga med Madde till Norge ändå.".
Kommer bli så jobbigt att lämna vissa av mina vänner.. Men jag vet att dom alltid finns kvar för mig, för det gör riktiga vänner :)

Idag var jag och Madde på Ikea och Snabbgross och handlade allt som behövs för att flytta hemifrån (nästan). Bla. 5 kg ris, 20 paket nudlar och 1 kg potatismos. Mmmm va vi ska leva gott i Norge....

I lördags hade jag avskedsfest/fest för att ha fest och det var helt galet kul (som vanligt). Tyvärr blev det lite för mycket röj och folk visade ännu en gång att de kan vara jävligt dumma i huvudet... Men annars var det hur roligt som helst!!!
Här får ni lite bilder:







Nu har jag precis tagit ut en kladdkaka ur ugnen som ska ätas i morgon på vårat avskedsfika i Maddes stuga. Smeten var i alla fall hur go som helst så håll tummarna för att kladdisen också blev det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar