söndag 28 augusti 2011

Kräftskiva

För några dagar sedan hade vi avskedsfest/kräftskiva i Maddes stuga i Bölen (förlåt, Solumshamn).
Huuur trevligt som helst och världens godaste jäkla fika!!!

I helgen var min första nyktra helg på länge hehe.. Firade den med lillebror och gomiddag och massor av gofika..
Måste ju passa på att fika sönder nu innan jag åker och blir fattigast av alla mina kompisar..;)
Mamma bjöd på lax, kräftor och ostbågar idag och vi har haft en riktigt myskväll och sett kronjuvelerna :) Den var dock inte speciellt bra, mest seg och konstig..

I morgon ska mamma ta min dator till en ny datanisse som förhoppningsvis kan fixa den så det blir ingen update då heller. men vet ni vad jag ska göra i morgon? Äta på Höga Kusten!! MUMS!!
Och vet ni vad jag ska göra på tisdag?
ÅKA FLYTTA TILL NORGE!!! KREJSY!!!!!!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar