lördag 6 augusti 2011

SOOOL

Efter två dagars molnighet och ösregnet igår så var solen mer än välkommen idag!

Madde och jag började dagen med en stadig frukost. Sen kände vi att det vore ju otroligt onödigt att låta kladdkakan från igår stå kvar i kylskåpet.. Så vi åt upp den också. Och glass, fyfan va gott det var med glass!!!!! (har ju varit laktosintolle i typ två år, men har börjat bli bättre nu, HALLELUUUJAA!!) och mådde sedan några timmar på balkongen (som är typ gigantisk!!). Hur najs som helst!!

Efter det käkade vi lite nudlar och cyklade ner på stan. Eller, Madde cyklade, jag blev skjutsad som vanligt.. Tur man har en polare med starka ben ;) Lämnade in lite CVn idag (lämnade typ en 10 stycken igår så har inte så många kvar nu) och tog sedan en islatte på Kattas jobb. Seriöst, de har typ världens godatse vanlijlattar!!!!

Ikväll ska vi försöka ta oss in på krogen och öva på våran norska. Skulle ju också vara kul att se några snygga norskar! De enda jag har sett är våra grannar som jag glatt vinkade och pratade/skrattade/skrek högt om igår tills Madde upptäcke att fönstret var öppet. KUL!
 Men innan det blir det gomiddag med kött och klyftpotatis. Och nej, det är inte jag som lagar maten, så det blir förmodligen en svingod middag. Hoppas ni är avis!!!



ps. Mamma, det är inte min vattenpipa och den funkar inte så bli inte orolig!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar