onsdag 10 oktober 2012

No dolphin

Idag blev vi väckta halv sex för att åka på en delfintur utan delfiner. Vi var så jääävla arga (speciellt Madde som nästan spydde av åksjuka) för efteråt så sa alla "Bad weather, no dolphin!" till oss..... Plus att de försökte sälja på oss delfinstatyer som tröst..
Men eftersom man alltid ska göra det bästa av situationen så måste jag säga att vi fick se en otroligt fin soluppgång i alla fall! Och jag och Sanna tyckte det var mysigt att ta frukost på båten :)

Efter no-dolphin-båtturen åkte vi på snorklingtur som var supermysigt! Fick snorkla på två olika ställen med jättefina korallrev. Vi såg Nemo, massa coola fiskar, svärdfiskar och bläckfisk.

I morgon är det Maddes födelsedag och jag och Sanna har en överraskning till henne plus att på kvällen har vi hyrt en lokal/krog som vi bjudit in massa folk till. Kommer bli kung!!!



Såhär trötta var vi igår...



Här snorklade vi första gången. I grottorna fanns det fladdermöss!

Nu måste jag gå innan jag blir uppäten av alla jäkla mygg!
Nu

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar