onsdag 24 oktober 2012

Drunkygirls

De tråkiga killarna fattar inte vinken... Trots att vi totaldissade dom igår på Babylon så kom de och satte sig med oss på frukosten och ville ut med oss ikväll. Wtf???!!!!

Hade sjukt kul igår iaf! Vi träffade våra första trevliga svenskar igår på Babylon, svinroliga grabbar!
Sedan drog vi vidare till Sunba (som alla Malaysianer hypat som fan så vi trodde det skulle va värsta feta klubben men det var mindre än Svenssons). Där fick vi 8 gratis-drink-kort av en Malaysian som bott i Norge. Dom drinkarna svepte vi ganska snabbt innan vi drog vidare till Reaggebar och passade på att planka på vägen dit.
Madde plankade på en soptunna och kom sedan och kramade mig. Det måste ha varit nå chili eller nåt skit på¨den där soptunnan för fy i helvete vad det kliade på oss sen!!! Vi stod på toaletten och ÖSTE på med tvål och tillslut gick det iaf bort.

Efter ett kort besök på Reaggee (och efter att jag försökt mig lära mig franska av en brud som bara blev mer och mer irriterad för att jag inte fattade) så drog vi tillbaka till Sunba och övertalade en taxichaffis att stanna på donken på hemvägen.
Inne på Donken var jag så full att jag knappt kunde stå och Madde hade sån fyllehicka att hon knappt kunde beställa. Kassörskan tyckte iaf att vi var roliga..

När vi kom hem med våran mat spillde jag ketchup på hela min klänning, hällde cola på mig själv (???) och sedan däckade vi.

Idag har jag haft en bakfylla från helvetet, träningsvärk, ont i magen och lårskav. Sämsta kombon!! Men tuff som man är så överlever man ju ändå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar