tisdag 23 oktober 2012

Hälsningar från en otränad tjej

Nyduschad och stretchad efter en spring/pwtur. FYFAN va otränad jag är, har nog aldrig varit såhär otränad i hela mitt liv haha. Men det är iofs sjukt varmt också så det kan jag ju skylla konditionen på.
Gjorde några mag och benövningar (utan vikter!!) och höll på o dö! Meeeeeeen jag är ju på semester ;)

Var lite moln på himmelen idag och vi tänkte att vi är ju redan bruna så vi sket i att smörja in oss. Att man aldrig lär sig!! Nu är vi två kräftor igen, yeeii...
Underbart att få sola och bada lite igen, Madde tog massa fina bilder!
Det är små miniräkor och maneter som sticks i vattnet, jag brände mig lite på magen idag. Inget farligt men ändå lite obehagligt. Annars är allt perfekt!

Nu ska jag smsa Madde och höra om hon kommer hem snart så vi kan käka middag. Puss & kraaaaaam!


Perhentian


Langkawi

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar