tisdag 16 oktober 2012

I KL!

Vi landade igar i Kuala Lumpur och idag har i shoppat i princip hela dagen (DE HAR FOREVER21 HAR!!!!!). Utom for nagra timmar da vi sag Madagaskar (!!!) pa bio for ca. 26 kr haha.
Har kopt massa fina klanningar och ett par skor.
Vi bor i Chinatown, som ar typ "backpackersomradet", pa ett fult, men frasht hotell. Och dte ar typ bara vi som bor har haha.. Men i morgon ska vi byta till ett hotell med lite mer folk :)

An sa lange gillar jag KL! Kung shopping, jattemysiga foodcourts (och billiga!!! En hel maltid for ca 15 kr!) och trevliga manniskor. Det enda daliga jag varit me dom an sa lange ar min sjukt ackliga lunch. Inte ens jag kunde ata upp den (och det har kanske hant 3 ganger i hela mitt liv!!). Sa jag bestallde ny mat, tur att det ar billigt ;)

Hra fortfarnde inte fatt igang min kamera.. funderar pa att lamna in den pa lagning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar