måndag 13 februari 2012

new look

Kände att det va dags för vinterlooken att ge plats för den lite mer våriga. Eller vad säger ni?? Redan mitten av februari ju!!!

Spinningen blir fan bara jobbigare och jobbigare!! Man tycker ju att det borde bli lättare men eftersom spinningledaren gör om passen varje gång så vet man aldrig vad som väntar. Idag va inget undantag, DOOOOG verkligen. Konstigt hur något så fruktansvärt jobbigt, äckligt svettigt, jag-tror-jag-ramlar-av-cykeln-för-mina-ben-går-av kan vara så otroligt underbart??
Kan inte sluta le när jag är där, LOVE IT! Va mycket jobbigare att köra med pulsklockan också för då syntes det direkt när jag maskade trots att jag tyckte att jag tog i..

Avslutade kvällen med Madde och Greys!

Nu ska jag sova, säger godnatt med en inspirationsbild :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar