söndag 12 februari 2012

Naturkunskap

PUH är äntligen färdig med min första uppgift i naturkunskapen. Om atomer.. Fick fett IG på den delen i nian (ok jag hade IG på allt utom den uppgift då jag fuskade, hade konstigt nog VG på gymnasiet...??).
Tacka gudarna för google och en smart bror alltså!!

Nu ska jag ÄNTLIGEN se på mello, äta popcorn och grapefrukt. Vi skulle ju se det igår men då gick det inte att se. Istället råkade både jag och Katta faila och se vilka som gick vidare.... MEEEEN nu vet vi det till nästa vecka!

Åh jag är sugen på nåt gott, typ den här nya från B&J.. mmm.....



Igår på jobbet åt jag nåt asgott, som säkert alla utom Mimmi tycker låter äckligt. Bulle med nugatti krisp och vaniljkräm. DOOOOG!!!! Fick sån sockerchock att jag fick ont i huvudet.. Men det vare värt;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar