tisdag 21 februari 2012

JAG ÄR 20!!!!!!!!!!!!!!!

OMFG!!! Jag är 20 år!! Fatta va gammal!!! VUXEN!! Inte längre tonåring!!!!!!!!!!

Väcktes i morse av mina roomies med skönsång, bollar och mackor. Och PAKET!!! Fick en juicepress som gör världens goaste juice!
Och av mina bästa föräldrar fick jag LONDON av mamma och LÖPSKOR + PULSKLOCKA av pappa!!! Och så fick jag broddar, äggkokare (som är kung), godis och en bok. Mina föräldrar, hundar och syskon är BÄST!

På jobbet idag kom en stamkund in och sjöng "ja må hon leva" (fast på norska såklart) och gav mig en bamseklem!

När jag kom hem så möttes jag av en GOMIDDAG med kyckling och klyftpotatis och pepparsås. NAM! Och nu bakas det för fullt inför gästerna som kommer. Vi ska bjuda på blåbärspaj, kladdkaka och peanutbrownies. Kanske låter gott???

Ni får bilder i morgon!! PEACE OUT LOVE YOU ALL

1 kommentar:

  1. Gud vad jag saknar att inte få krama dig idag av alla dagar min allra bästa dotter. Längtar jättemycket till London, då får jag ta igen allt jag missat. Hoppas att du får en underbar dag och kväll Kram, Kram Kram

    SvaraRadera