onsdag 16 maj 2012

Onsdag

Började denna lediga onsdag med att pw:a med Madde (som gick upp fyra stackarn eftersom hon ska jobba natt idag..). Vi avslutade pw:n på vårt favoritcafé - Köh Café <3
Åt den godaste kycklingsallad jag nånsin ätit med paprika, tomater, gurka, cashewnötter, hemmagjord pesto, svingod kyckling och otroligt gott bröd. NAM!

När vi kom hem sprang vi upp och ner för trappan med tusen grejer för att sedan åka med Tom-Erik till sopstationen bara för att se att den stängde en kvart innan vi kom dit... Så det var bara att åka hem med grejerna igen och nu står släpvagnen här hemma hos oss.

Efter det så drack jag en kopp kaffe och började gå mot SATS. Men så hade jag så otroligt bra musik, det småregnade och massa spring i benen. Allt kändes bara så himla perfekt och jag sprang in på SATS med feeetaste leendet haha!
Så det blev en löptur ner dit, ett helkroppspass och en 4 km löptur efteråt. Ville helt seriöst då på slutet, var länge sedan jag hade såna spykänslor... 11 km/h sprang jag och det känns jävligt bra ändå för att ha varit sjuk och kört ett hårt styrkepass. Kan bara bli bättre!! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen innan jag dör av min egen svettlukt, äta mat och väcka Madde. Har inga bilder från idag eftersom sladden är i sovrummet och där sover Madde. Men kanske senare ikväll :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar