måndag 7 maj 2012

Långpromenad

Idag vettni så har jag jobbat! Och det kändes faktiskt superskönt och roligt att vara tillbaka. Ingen var sur och kunderna var glada. Så jag behövde nog de där två dagarna mer än vad jag trodde!

Slutade fem och då bytte jag om till träningskläder och begav mig ut på en pw i strålande sol (och lite blåst...). Hade bara tänkt gå 7 km eftersom jag varit sjuk, men solen sken, jag prövade en ny väg (och gick vilse) så det slutade med lite över en mil! Superskönt, har saknat kvällspowerwalks!
Och det bästa av allt är att det känns verkligen som att det börjar bli sommar nu! Jag känner mig svinbrun (och asmånga har sagt det hehe), det LUKTAR sommar och det är ljust när man lägger sig, och ljust när man vaknat. LOVE IT!! :)

Ikväll ska Madde och Katta se på hockey (...) så jag ska väl se på nån film eller BB. Tänker inte genomlida samma tråkiga timmar igen.....


Ni följer väl mig på instagram????;);) elongran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar