onsdag 9 november 2011

How I met your mother

Kom typ nyss hem från jobb och chillar bara in the sååfaaa med mina b-rudar!
Var jättelita folk på jobbet idag men tiden gick jättefort ändå för jag jobbade med Lene och Karin och då är det alltid roligt :)
Fick lära mig norska ord av Karin också fast sen kom vi fram till att det va bättre att jag pratade svenska för jag var ännu svårare att förstå på min norska.... Tack!!

Igår va jag på affären och skulle köpa marmelad eftersom min mamma kommer på fredag (!!!!) och jag vet ju att hon inte är ett så stort fan av smör. Har ju packat hela frysen full med scones lagom till hennes besök ;)
I alla fall, back till marmeladen. Jag köpte ett kg marmelad för 14 kr!!! Blev hur glad som helst!!
Sen kom jag hem och läste på marmeladen. Som man absolut inte ska göra.
22 % apelsin och 50 % socker.
Vet inte om den ens borde få heta apelsinmarmelad.... Men rätt go va den faktiskt.....;)

Nu ska jag se HIMUM, bajbaj!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar