onsdag 2 november 2011

bizzibizzi

Idag har jag hunnit med mycket ska ni veta!!


  • Ätit
  • Tvättat
  • Sett 4 avsnitt av 90210
  • Kommit till nivå 18 på Unblock me (iPhonespel....)
  • Varit hos kiropraktorn 
  • Shoppat nödvändiga grejer (strumbyxor, nagellack och mat)
  • Tränat
  • Dött och återuppstått (på träningen..)
  • Invigt mitt nya bluetooth-headset (huuuur bra som helst!!!!)
  • Läst massa bloggar
Tack och lov sa kiropraktorn att jag nog inte behövde komma på ett tag nu för jag hade blivit så pass mycket bättre i ryggen. Och det var ju superbra!! Både för plånboken och för min egenn skull :) Kul att man gjort nånting rätt med träningen! 
Fick läxa på att träna rumpan, magen och ryggen och absolut INTE göra sit-ups eller rygghävningar eftersom det ödelägger ryggen.

Direkt efter var jag på Powerstep. Hade typ ingen energie alls när jag började så ni kan ju tänka er efteråt... död....

Det här har jaga kvar på min "att göra lista":

  • se 90210
  • Diska så mina roomies slipper se min röra...
  • Dricka massa te
  • Äta kvällsfika
  • Övertala Madde att börja på SATS
  • SOVA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar