söndag 27 november 2011

Första advent

Ååååh vilken mysig dag!!

Började med att plocka fram i stort sett allt vi hade i frukostväg och hade en stor och mysig frukost med tjejerna. Fast det va kanske mest jag som åt... men ändå!!! Mys!!!
Sen åkte jag och Madde till Oslo för att gå på julmarknaden som vi tjatat om så himla länge.

Den var hur mysig som helst!! Fanns glögg, belgiska våfflor (sjukt goda och kladdiga!!), spanska våfflor, lusekoftor, norska gammelprylar, korvar, italienska olivgrejer osvsov. Men bäst va nog isbanan! Jag vet inte hur länge vi stod där och skrattade åt de som åkte.

Efter marknaden gick vi på ett jättemysigt fik med folk från alla länder i världen, och drack svinäckligt kaffe. Där kom även Rebecka och hennes kompis och mötte upp oss. Jättemysigt att träffa Rebecka igen och vi smidde roliga planer inför den 10 :D

Sen tänkte vi åka hem men när vi såg "Kebab og drikke 50:-" så kunde vi inte motstå... Och på bilden va det sån där go kebab som vi har i Sverige. Men tror ni det va det??? nej det va samma gamla äckliga köttfärs-mosade kebab... (som Madde älskar btw). Kunde inte ens äta upp hela, aldrig mer!!

När vi kom till Lilleström station så kom vi direkt till den stora "jul-ljuständningen" där de spelade orkester, sjöng, höll tal och tände julbelysningen i hela stan. Sjukt fint verkligen!!

Nu så sitter jag med hårinpackning efter att ha paintat skallen. Återkommer väl i morgon eller senare ikväll om  jag har något hår kvar eller ej...

Ps. JA, är ganska skadeglad för att ni fått snö i Sverige ;)

Ni får bilder i morgon, internet är så jävla segt............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar