söndag 23 oktober 2011

schliiten

JISUS KRAAJJSSTT va mycket folk det va idag!! Tror hela Lilleström va på Garcon o fikade!!
Men det var skitroligt och tiden gick hur fort som helst :)
Nu är jag sjukt sliten och sitter i soffan o väntar på att Madde ska komma tillbaka så vi kan se på film och kanske äta kaksmet. Eller clementiner. Det beror på om vi ska vara nyttiga eller inte hehe..

Sitter och funderar på vad jag ska göra när jag är "klar" här (om jag nånsin blir det?). Jag trivs ju skitbra på Garcon men jag vill ju inte jobba där hela mitt liv. Efter sommaren ska jag göra något nytt men frågan är ju barra VAD?
Resa, bli reseledare, åka som volontär, söka nytt jobb i Norge, jobba i nåt annat land, plugga, backpacka, tågluffa...???
Jag vet i alla fall att jag inte kommer vara i Härnösand!
Tur att det är långt kvar dit!
Nu ska jag bara njuta av nuet och må som den kung man är ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar