tisdag 4 oktober 2011

Nu kan du få mig så lätt

Det är tydligen höstferie (lov) här i Norge och därför är alla barn/ungdomar lediga och även många föräldrar Så det var svinlugnt på jobbet idag (nästan alla våra kunden är ju såna som kommer på lunchen från jobbet) Gjorde typ allt som man kunde göra och hade ändå hur mycket dötid som helst... 

Jag åt svingod middag idag!!! Som jag lagade själv faktiskt!
Korv och vita bönor. MUMS! Det va min favvorätt när jag var yngre men sedan började jag hata falukorv (fråga mig inte varför?) och då slutade jag käka det. Men idag åt jag med grillkorv och det är ju såå mycket godare! Fast jag grillade inte korven, jag stekte den. Och jag skulle nog inte påstå att den var färdig, men vafan. jag va hungrig och bönorna höll på att bränna fast!

Det blir dåligt med bilder här i bloggen nu för att min kamera gått sönder. Smart-ass jag tappade den i backen i helgen... Så nu är frågan. En iPhone eller en kamera?

Så, nu har ni fått ta del av min väldigt intressanta kväll. I morgon jobbar jag 8-15 så förhoppningsvis blir det lite mer att göra på jobbet då :)


Som avslut får ni en bild på bästa Håkan som gör att vägen till/från jobbet känns superkort! Ryser varenda gång jag hör någon av de låtarna han sjöng på P&L.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar