tisdag 11 oktober 2011

GRATTIS!!

Idag fyller min bästa vän år. Min roomie. Min familjemedlem som jag på senare tid börjat tänka på som en syster (inte en sån som man bråkar med men en som man kan låna kläder av och kan berätta alla sitt livs problem för). Hon fyller 19 och jag ska se till att hon får världens bästa dag.

För att göra det har jag lagt ett kort vid hennes dator som jag hoppas att hon sätter sig vid direkt när hon vaknar. I kortet står det vad som väntar i frysen.
Men förhoppningsvis behöver hon inte leta själv för planen är att väcka henne med frukost på sängen, som på en riktig födelsedag. Dock vill jag inte väcka henne nu eftersom klockan inte ens är nio och jag tänkte hinna träna innan. Ska göra plats för lite mer gosaker ;)

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Vi har pratat om Oslo så det kanske blir det. Annars tänker jag bjuda på fika på Köh Café och sen ska vi självklart baka. MASSOR!











Med dig har jag aldrig tråkigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar