lördag 3 mars 2012

Sådärja!

Vet inte om jag kan kalla det min lediga dag då jag sedan klockan tolv suttit med näsan i Naturkunskaps-boken för att göra prov, labbar och lite kompletteringar.
Men NU är jag färdig med dagens plugg och det ska strax firas med äpple och Greys Anatomy!

Känns förövrigt som en riktigt härlig dag Började med att jag följde med Madde till jobbet och sedan gick en långpromenad själv. Hittade även till ridskolan, får gå dit snart och kolla på hästarna. Längtar såååå mycket efter djur, helt galet!!

Ikväll ska jag och Madde mysa med popcornn, Wildkidz, Big Brother och GINO. Nam!!!!


Jag och berta för två år sedan

1 kommentar:

  1. Vad liten och tjock hon var, Berta alltså! Gud vad jag längtar efter sol, sommar, Lungön och dig. Snart ses vi, underbart<3

    SvaraRadera