tisdag 13 mars 2012

Plugghäst

Har varit sinnessjukt väder igår och idag. Strålande sol och flera plusgrader, har blivit svettig av att gå till jobbet i tunn jacka. Och det är innan klockan ens blivit nio!!

Har jobbat dag både igår och idag och ska göra det även i morgon. Torsdag-fredag jobbar jag kväll så då hoppas jag att finvädret håller i sig så jag kan ta en långpromenad i solen!:D

Idag har jag kört ett armpass och sprungit/gått i 70 min. Det är lätt att bli kvar i löprummet när det är något bra på tv.. ;) Är ju inte så bortskämd med det numera!
Direkt när jag kom hem och ätit (såklart!!!) så satte jag mig och gjorde klart sista provet på Naturkunskapen. Får förhoppningsvis godkänt på det så jag slipper tänka på det nåt mer. Håll tummarna!!!!

Nu ska jag hoppas på att internet fortsätter fungera och se senaste avsnittet av BB. Spännandeeeee!!!!!!


Just det, glömde säga att det gick jättebra att träna med PT i fredags :D Han sa att jag var bäst av alla hans "elever" på marklyft och det kanske låter som ingenting, men för mig betyder det mycket!!!:D Gick och sa det till alla hela fredagskvällen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar