måndag 5 december 2011

Blod på jobbet!

Nu har jag bokstavligen skyfflat in maten i munnen. Hann knappt tugga. Kände mig som en utsvulten hund typ.
Men så blir det när man har tränat och inte ätit sen klockan fyra...

Tänkte köra lugnt på träningen idag o bara köra bodybalance, men det va så himla kul så jag kunde inte sluta så det blev lite av varje innan jag kände mig nöjd :)

Och nu ska jag berätta om den spännande rubriken!!!!!
Idag så stod jag och höll i en tallrik bak på diskrummet och helt plötsligt så bara gled den ur handen på mig. Typ i slowmotion. Hur konstigt som helst.
Den gick sönder såklart och när jag skulle ta upp delarna så skar jag mig i fingret. SKITDJUPT!! Fyfan va porslin är vasst!!!! Värre än glas!
Blodfobi som man har så började jag nästan grina och mådde dåligt rätt länge efter det hände...

JAA jag vet vad ni tänker, "ett sår i fingret är väl inget" men jag klarar verkligen inte av blod!!
En gång när mamma vart biten i handen (av misstag) och bad mig hjälpa henne så blev jag tvungen att kuta ut ur rummet, sätta mig på en stol och blunda för att inte spy eller svimma...

Men jag är en stolt mes! Blod ska vara inne i kroppen, inte utanpå!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar