fredag 6 januari 2012

Fridaaayyy

Startade morgonen med ett superhärligt konditionspass på 45 min som avslutades med plankan 2 min på pilatesboll och 20 armhävningar. Rekord!!!!!!
Har nyss ätit frukost och ska strax diska och gå på jobbet. Trots att jag jobbar kväll så vägrar vi sitta inne och har därför bjudit över två av mina arbetskollegor på vin ikväll. Katta stackarn jobbar i morgon så det blir nog inge vin för henne...

Har för övrigt fet träningsvärk i höfterna. På utsidan liksom, ni vet där det blir en valk om man har för tajta byxor? Visste inte ens att man kunde ha träningsvärk där... men man lär sig något nytt varje dag!

Nä nu ska jag diska, hoppas ni får en fin dag allesammans :D

Fick en del konstiga blickar när ja stod och tog kort på mig själv i spegeln... men vad gör man inte för sina bloggläsare?? Hårt liv man lever...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar